Førde

Då var man äntligen framme! Kom hit med bussen 7 imorse och blev då upphämtad av hyresvärden och skjutsad till mitt boende. Bäddade iordning och la mig för att sova en stund, fick nämligen bara sammanlagt 2 timmars sömn på bussen, i 10-20 minutersintervaller.. Vilken jäkla skräckfärd alltså. Det spelar ingen roll att jag aldrig har flygit i hela mitt liv och att jag är skiträdd för att flyga själv, när jag åker hem härifrån om några månader så blir det utan tvekan flyg!!
Trodde mormors man överdrev lite när han sa att vägarna som slingrar sig runt alla berg och som stupar flera hundra meter rätt ner över vatten och dalar knappt har några räcken. Men det gjorde han inte. Räckena var väl ca en halv meter höga. Som att inte bussen skulle kunna vippa över kanten när som helst i kurvorna? Dessutom var vägen täckt av snö och jag tyckte chauffören körde lite väl fort.. Nej usch, det gör jag inte om!

Så jag gick och la mig vid 8 och gick upp 11. Har vart ute på en promenad och det är mycket fint här! Köpte skithuspapper också haha;) Är dock inte riktigt 100 på boendet, ser mig nog gärna efter nått annat. Alternativt köper hem en massa skurmedel och sånt haha. Inte världens bästa standard, men ett till element skulle jag få, lite kallt.. Men å andra sidan duger det ett tag ju.

Känner mig otroligt seg, har bara sovit 6 timmar på två dygn. Så jag hoppas jag kan sova i natt så jag är redo för nya jobbet!


Hittade köpcentret där jag ska jobba.


Vart man än tittar så ser man bara berg!

Kommentarer
Postat av: Louise, mamma till Alva.

Jaså, men va kul :)

Ok då ska jag kika vidare, tack ändå.

Ha det så bra du med.

kram

2010-01-03 @ 14:58:50
URL: http://loouiseroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0