'You were feeling like a pimp round your lame friends'

Kul dag på jobbet, har fixat med kakor och bakelser. Eller ja, mitt jobb fuskar ganska rejält. Så jag har tagit ut tårtor ur frysen, skurit upp i delar och lagt på ett fat - klart! Slutade halv 4 och sprang till en bankomat haha! LÖN! Göttans! Och hur mycket pengar har jag gjort av med idag då? INGENTING! Lite duktig kan jag minsann vara.

Sen efter att Hanna fick jobba över så möttes vi upp (har ju bara en nyckel!) och gick hem. Hannas dator ville inte koppla upp sig på Internet (vilket hade sin förklaring, fel lösenord!) så hon satte sig vid min en stund och jag tog en långprommis.

Ikväll har Thomas gjort oss sällskap. Han är förjäkla rolig och snäll, han hade köpt smågodt till oss (lösviktsgodis haha). Har skrattat åt en massa norska ord och lärt honom endel (fula) svenska ord haha;)

Nej nu måste jag faktiskt sova, börjar ju halv 8 imorrn! Uschan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0