'Jag trodde att jag visste vem jag var och vad jag ville, men nu skulle jag inte välja dom orden'

Känner mig ganska sliten efter mycket jobb under Vätternrundan och två riktigt lyckade festkvällar på tre dagar. Men det är så det ska vara:)
Jobbet på turistbyrån går bra, men jag längtar tillbaka till Norge. Men blir ju arbetslös i höst igen, så jag är nog tillbaka där snart igen!
Har köpt ett gymkort också, för över en vecka sen, men jag har inte vart där än hahaha! Men duktig känner jag mig som faktiskt har köpt ett i alla fall, ett steg på vägen liksom;)

Premiär för måndagsklubben häromdan, med förfest hos mig. Riktigt trevligt! Har saknat måndagsklubben, hoppas det blir lika roligt som förra året den här sommaren också.

Idag blev det en heldag i Varamon, så härligt med lite ledighet. Men har bara varit ledig i en dag och så blir det jobb imorgon igen. Typiskt, eftersom det ska bli lika fint väder imorrn! Men sen är jag ledig fredag till söndag!:)
Och på tisdag bär det av till Oslo ett par dagar, JÄVLAR vad jag längtar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0