Bra dag

Okej, det här har varit en riktigt bra dag!  Allt är inte klappat och klart än, men vi är en bra bit påväg! Vad det handlar om är ännu hemligt. Men bra grejer är det:)

Åkte in till skolan, ganska onödigt. Prioriterade viktigare saker än universitetet som vi skulle kolla runt på, eftersom jag inte ska plugga vidare där ändå.
Så jag har fått massa gjort. Vart på turistbyrån hela två gånger, sen ringt samtal.
Jag och Emma köpte fika som vi antingen skulle fira med eller tröstäta:) Sen kom storasyster och vi satt och pratade med henne en hel del, och hon bjöd på pizza som hon hade med sig. Så snällt så! Hon fixar och grejar hon:D

Nu ska jag duscha, sen ska jag skriva lite grejer på datorn som ska skickas iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0