MAX, McDonalds och handväskjakt!

Nu har jag kommit hem från stan. Mamma och jag har sprungit runt och fixat med grejer, sen tog vi vägen förbi salladsbaren och köpte med oss varsinn kycklingsallad hem!

Gårdagen var mycket bra, först Linköping för att kolla lite på IKEA, plus lite affärer. Hittade dock inget skoj.
Kom hem prick klockan sju, 5 över kom tjejerna och plockade upp mig och vi åkte in till Linköping igen. Väl framme satte vi oss på MAX och smaskade på mat.

Jag tog en fruktsallad som såg så fräsch och god ut på bilden. Den var väl allt annat än fräsch, det var som puré/barnmat! Uäck!
Sen åkte vi till McDonalds. (det låter ju normalt, först MAX, sen McDonalds..)
Emma och Frida ville ha kaffe och jag tog en glass som tröst för den äckliga fruktsalladen..

Vi bestämde oss för att åka hem, men vi kom inte längre än utanför McDonaldsdörren förrän nästa äventyr började.
En gubbe med en liten pojke med sig snodde handväskan från en tant! Ja, det blev en hejdundrandes jakt efter handväskan.
Men alla fall, tillslut fick den stackars tanten tillbaka sin väska och gubben skyllde på den lille pojken.. Stackars unge.

Kommentarer
Postat av: Ursula

Älskar maten på max :)

2008-02-21 @ 18:22:40
URL: http://inexpressible.blogg.se
Postat av: Helena

Haha, men Ron är söt ;)

2008-02-21 @ 18:27:52
URL: http://ugglapuggla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0