Miami

Sitter och filar lite på frågor till projektarbetet. Kanske inte världens roligaste lördagssyssla, men det har ju inte blivit av något plugg på lovet, så det är lika bra att ta tag i det.
Annars gör jag inte så mycket, har kollat på Melodifestivalen litegrann, men det har blivit så tråkigt..

Har fått sms av mamma, de är framme i Miami nu! Åh, klockan är halv 5 där nu och de sitter på balkongen på hotellet, på femtonde våningen, i bara shorts och tittar ut över palmer och gator.
Okej, nu måste jag faktiskt erkänna att jag är riktigt avundsjuk! Ett varmare land än Sverige skulle inte sitta fel nu..

Nu ska jag gå in och ta ett snabbt bad, egentligen är det väl inte så bra eftersom klockan är mycket och grannarna inte vill bli störda, men jag har ont i nacken och så är jag avundsjuk på värmen i Miami!
Sen ska jag ge katten räkor. Bortskämd är hon:)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

ha en bra dag!

2008-02-24 @ 11:05:54
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0