Myskväll

Snart kommer Emma hit och vi ska knåpa ihop scones och varm choklad! Trevligt värre:)

Idag har jag mest segat, känner mig hela tiden lite halvsjuk.. Plus att jag hela dagen har väntat på att jag skulle kunna hämta paketet på ICA, stog på avin att man kunde hämta det tidigast kl. 16.00.
Men det var som jag trodde, studentklänningen! Och den var precis så perfekt och söt som jag hade tänkt mig! OH nu kan studenten komma:D
Jag kommer att sticka ut lite ur mängden med, eftersom den inte är vit:)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh jag minns den där känslan att äntligen hitta rätt studentklänning :) grattis! det är inte så länge kvar så håll ut. När tar du studenten? :)

2008-02-20 @ 13:45:25
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0