'Så ge mig trettio grader kallt, tomtar överallt och en skog av gröna granar'

Jag är trött som en get, men här finns ingen tid att sova. Börjar jobba om 50 minuter och innan dess ska jag försöka snygga till mig och städa undan lite här. Efter jobbet bär det av hem till mormor och hennes man som firar 40-årig bröllopsdag idag!

Igår blev det också jobb, för ovanlighetens skull. Hur bra som helst ju. Dock är det inte allt för mycket folk på turistbyrån så här års. Efter jobbet mötte jag upp Frida och vi gick till Med eller utan och åt världens godaste kycklingfilé med potatisgratäng och grönpepparsås! Citat av Frida "Lätt de bäst spenderade 65 kronorna den här helgen", och jag kunde bara hålla med. Måste väl också erkänna att jag saknar gamla arbetsplatsen litegrann..

Sen blev vi sugna på lite äventyr, så vi åkte till Mobilia köpcentrum (haha!) och tittade på Sportringen och Karlsson. Hittade lite söta muffinsformar, så när jag kom hem påbörjade jag muffinsbaket (bröllopsmuffins till mormor!) och sen blev det julstök för hela slanten! Oh vad jag älskart! Dock är jag inte helt klar, så det fortsätter ikväll när jag kommer hem. Mysigt med första advent i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0