'Forever, trust in who we are'

Efter att ha mått rätt dåligt ett par dagar nu mår jag äntligen kanon igen! Ooooh, den där pirriga känslan i magen är tillbaka. Har bestämt mig för ett par saker om framtiden och det känns BRA! Chefen är ledig en och en halv vecka nu, men när han är tillbaka ska jag be om ett litet möte och se vad han har tänkt när min prövotid går ut efter sista mars och hoppas att vi kan komma överens om något bra:)

Saknar mamma jättemycket, och ett par andra betydelsefulla personer, men själva Motala har jag inga problem att vara ifrån. Det skulle vara då att jag saknar lägenheten och Stella. Men annars känns det bra, har haft lite hemlängtan i ett par tre dar, men har gått över nu.

Inte lika många som är och handlar på cafét som frågar om jag är svensk, som det var i början. Pratar i stort sett bara norska, så det märks väl inte längre att jag inte är härifrån. Trodde faktiskt inte att jag skulle byta ut svenskan haha, men jag insåg ganska fort att det inte skulle funka att prata svenska, då de har väldigt svårt att förstå. I Oslo förstod alla svenska utan problem, men det är annorlunda här. Anita på jobbet berömde mig igår för att jag har börjat skriva beställningarna på norska haha;)

Hittade ett paket i brevlådan igår - gissa om jag blev glad? Soppor, idominsalva, försvarets hudsalva, ögoncreme och det viktigaste av allt - en 200grams marabou!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0