'Ge mig inga löften, ge mig inte nåra krav, ge mig dock en skuldra då och då'

Alla hjärtans dag idag. Vaknade upp på strålande humör, minst sagt. Hade gärna legat kvar i min varma säng hela dagen, men magen kurrade nått så fruktansvärt och ingen mat fanns här hemma. Så fick bli en tur till affären.
Så förutom att ha ätit en massa har jag mest suttit nerkrupen i sängen och lyssnat på musik. Hanna och jag tog en liten promenad förut och hittade en halvtrasig snowracer i en backe hahaha! Vi var ju bara tvugna att åka ett par gånger ;) Skitkul och livsfarligt måste jag säga haha.

Nu ska jag äta lite mer mat, som det matvrak jag är, och titta på en film. Har förresten fått flera gulliga alla hjärtans dag-sms och ett och annat lustigt sms.. Haha, jag säger då bara det, norrmän alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0