'Reaching for the phone cause, I can't fight it any more'

Somnar som ett litet barn på kvällarna nu för tiden. Men skönt det, vaknar ju utvilad. Idag gick jag upp 9, käkade lite frukost och gick promenad. Börjar jobba om en timme. Men tänkte gå dit lite tidigare och se om jag kan prata lite med chefen.. Om framtiden och sånt:)

I helgen blir det att bara ta det lugnt, känner att det är på tiden haha. Hittills är det bara en helg jag inte har festat och jag har vart här i 7 veckor.. Hrm..

Nu ska jag fixa iordning mig, jobbar till halv 9. Seeegt. Förresten tycker jag att vissa av er är dåliga på att skicka kort/brev ;) Så här kommer adressen igen:
Tilde Karlsson
Lindbøen 5
6800 Førde
Norge

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-02-19 @ 12:33:11
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0