'I used to rule the world'

Sitter i mammas kök med Nellys dator. Internet funkar inte hemma hos mig.. Har i alla fall fixat en massa idag inför min födelsedagsfest med Hawaiitema imorgon!:D Kommer bli så jäklarns bra!
Nu ska jag till vårdcentralen IGEN. Var ju där igår, men fick en så jäkla nonchalant läkare som klämde lite på magen och sa att det inte var något fel. Nehej, magen bara svullnar upp till gravid-i-sjunde-månaden-storlek och det är inget fel? Plus att det ser ut som att jag har påssjuka för att ansiktet är så svullet, men nej, det är inget fel, ingenting jag är allergisk mot eller så, nej då.
Men idag har jag i alla fall fått en svensk läkare, så hoppas på bättre tur denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0