Sista dagen i Sverige

Vaknade precis, har sovit så himla skönt den här veckan! Idag har jag mycket att stå i, tåget tillbaka till Norge går tidigt imorrnbitti, så det blir att packa och fixa idag. Men jag slipper åka själv, lillasyster har bokat biljetter och följer med mig imorrn :) Det blir bra!

I torsdags var jag ju hos läkaren igen, och det gick mycket bättre denna gång. 7 rör blod, 15 prover och 2 mediciner till skillnad mot onsdagens läkarbesök då det inte hände ett jota. Men provsvaren kommer inte förrän om nåra veckor.

Och i fredags tog jag bilen in till Linköping, kikade på Ikea och i lite affärer, hittade lite smått och gott! Sen var jag på sminkkurs på Make up store, det var skitkul! Kommer jag lätt göra igen. Sen stressade jag hem och började förbereda för min Hawaiifest! Det blev två olika bålar, två olika snittar, frukt i choklad och kokos osv :) Sen kom folket, vi korkade upp, skålade, skrattade och hade det riktigt trevligt. Sen blev det utgång. En riktigt bra kväll med andra ord! :)

Nej nu måste jag fortsätta packa, fixa musik till mp3n, åka och handla lite mat till resan, och försöka hinna träffa alla en sista gång innan jag åker. Kommer hem till slutet av maj igen!

Kommentarer
Postat av: viktor

kommer sakna dig tilde!!:) hoppas resan går bra och så håller tummarna för det!! bara skriva till mig när du vill vett döh!! massa klemisar!!;)

2010-03-14 @ 22:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0