Äppelpaj nu!

Nu är jag nästan klar med skolarbetet som ska redovisas imorgon. Jätteskönt att ha det gjort! Annars är jag väl inte på topphumör..
Ska göra lite äppelpaj nu så jag blir lite gladare! ;)

Fotografen måste ha fått förhinder idag, de skulle öppna kl 15.00 men jag var där flera ggr och halv 4 hade de fortfarande inte öppnat, så jag fick gå hem igen. Vill fixa det där med mitt leg så fort som möjligt, eftersom det inte ser ut som jag på det gamla:p Men nu får jag väl vänta till på lördag med att gå dit. För det är väl inte så kul att gå dit direkt efter skolan och se trött och sliten ut på ett kort man ska ha i 5 år;)

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

gott

2008-02-04 @ 18:13:58
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0