Jaha..

Jaa, nu ska man alldeles straxt gå till jobbet då. Jätteroligt med tanke på gårkvällen. Till en början var det en helbra förfest hos mig. Men sen vart det sämre minsann. Så nu känns det jättemotiverat att åka till Gotland en vecka, ska bli så jäkla skönt att komma bort från den här skitstaden!!
För det första gick ett vinglas sönder. Cider spilldes över min dator. Draperiet vid min säng åkte i golvet (!!), hur fan lyckas man?? Kylskåpet är vridet så det kanppt går att stänga... Så jag struntade i att följa med ut och plockade istället iordning här. Fyra påsar med tomflaskor gick jag ut med. Snus i diskhon, mm vad trevligt.
Men det värsta av allt; en parfym är borta. Du som tog den, vad har du för jävla samvete egentligen?? Hoppas du luktar gott och tänk på mig när du använder den.
Letade efter parfymen på balkongen och upptäckte att min fina tändsticksask med rosor på, som jag fått av mamma, låg där ute i regnet förstörd... Fy fan!
Nej, hädanefter blir det bara förfester med dem jag verkligen känner.. Att jag kunde va så jävla dum att jag bjöd in en massa folk jag bara träffat någon gång. Ha, ja jag får ju skylla mig själv. Som om jag inte redan känner mig som en superidiot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0