'Hur många gånger ska våren kunna drabba dig om igen?'

Idag känner jag att jag är påväg att bli sjuk. Jag som hållt mig frisk hela vintern. Ont i halsen, huvudvärk och känner mig hängig.. Har sovit ett par timmar mitt på dan och nu har jag tagit en Ipren. Har laddat mp3;n med en massa bra musik som jag ska koppla in på jobbet inatt. Sen ska jag dansa i köket!

Det gjorde jag förövrigt igårkväll/natt också. Lenitha, Linn, Emma och Annie från Med eller utan, och Lenithas kompis, var inne i ungefär en och en halv timme på kvällen och drack cider innan de skulle vidare till Harrys. Kan säga att de verkligen gjorde min kväll! Så jäkla härliga tjejer! Eftersom det nästan var folktomt så satt jag hela tiden med dem och skojade och skrattade:) Sen när de drog till Harrys vart jag jättedanssugen, så jag gick in i köket där radion var på och höjde volymen och dansade haha;)

Börjar inte förrns 22.00 ikväll, så mamma och jag ska väl kika lite smått på Melodifestivalen och äta varsinn Alla hjärtans dag-bakelse som hon köpt!



Bilder från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0