'Dance like there's no tomorrow'

Wohoo, två riktigt roliga och lyckade fester på raken! En i lördags och en igår:) I lördags kom Lenitha och Elin till mig och vi satt och spelade spel och fick i oss en hel del att dricka. Sen blev det Terrassen, Brygget, Med eller utan och sen efterfest haha! Tittade på Ice Age på morgonkvisten. Mycket trevligt. Dock inte så värst bakis i söndags när jag skulle jobba, skönt det.

Igår kom Hanna, Lenitha och Lissandra till mig och lite senare droppade även Sarah och Sara in. Vi spelade spel igår igen, härligt att få lite allmänbildning samtidigt som man får sig en hel del goa skratt. Sen spårade det väl ut lite innan taxin kom haha. Bildbevis finns;)
Sen blev det Harrys och skumparty. Jag och Hanna bestämde att vi absolut INTE skulle vara i närheten av skummet. Men av någon anledning glömde vi visst bort det.. Roligt var det i alla fall. Och mycket folk!

Idag har jag inte heller varit speciellt bakis, skönt det ju! Tog en runda på stan med Frida förut. Sen vart jag hungrig och köpte Bullens pilsnerkorv och gick hem till Petra och lagade mat;) Eller lagade mat, jag värmde korven och rörde ihop pulvermoset hahah.


Så här roligt kan man ha!;)


Härligaste och spontanaste bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0