'It's a beautiful day'

Satt i ett mycket givande möte med facket igår. Så nu kommer jag äntligen få pengarna jag ska ha. De sa också lite andra saker som jag blev mycket glad över. Hoppas bara att det går vägen.
Efter det tog jag en fika med tjejerna på Ströget och sedan en sväng i affärerna. Och jag köpte inget, woho, haha. Ska ju till Gotland på söndag, måste spara så jag kan slösa där;)
Ska bli jätteskönt med en veckas semester!

Nu sitter jag i turistbyrån i Varamon och fryser arslet av mig. Har till och med jacka på mig. Vädret är riktigt uselt. Men sen blir det att cykla hemåt och hoppa in i en varm dusch, sen kommer folket och så blir det partyparty. Börjar kl 10 imorrn förmiddag, men det ska nog gå;)
Men den klädångest jag har haft idag och igårkväll är den värsta jag haft hittills. Löjligt egentligen, men jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig. Tror det blir jeans, det är så himla kallt ute. Men till det? Jaja, det löser sig nog. Ska ju va hos mig ikväll, så det blir säkert ett par klädbyten;)
Hoppas i alla fall på en riktigt rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0