Rosévin + fanta

Jaha, här sitter jag på jobbet idag igen då. När jag har slutat ska jag hem och fixa inför party.
Igår blev det lugnt, ett par cider på Sjövik och ett par cider på Brygget. Men mycket trevligt!

När jag kom hem igår efter jobbet och skulle fixa till mig upptäckte jag till min fasa att luggen såg ännu värre ut än jag trodde! Fyfan säger jag bara. Efter ett par tårar fick mamma komma till undsättning med hårspray då jag inte äger något sådant. Luggen är nämligen så kort att den inte ens går att sätta upp med hårspännen! Näe, hädan efter är jag min egen frisör.

Till kvällen har jag i alla fall köpt rosévin och fanta, det ska vara en somrig och god kombo. Blir nog bra det.

Kommentarer
Postat av: SweGizmo

xD

2010-08-19 @ 23:14:07
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0