'You spin my head right round'

Alltså, vad är det för fel på mig? Jag ska ta mig tusan sluta gå till frisören, minns inte att jag någon gång gått nöjd där i från. Fick rycket igår och ville toppa mig eftersom det är så himla slitet nu. Så jag ringde runt i morse för att hitta en tid snabbt, fick en klockan 12 idag och här sitter jag nu med en lugg som slutar 2cm ovanför ögonbrynen!? Vilken utbildad frisör blöter luggen och sen klipper? Resten av håret blev jag ganska nöjd med, det är riktigt kort, men det slitna är borta. Och luggen växer väl ut snart hoppas jag..

Stockholmsturen i tisdags med mamma blev riktigt mysig. En rejäl regnskur mitt på dagen, annars var vädret toppen. Två par skor och en tunika kom jag hem med. Vi beställde fisk på en restaurang och fick in en hel firre med huvud och allt! Haha, men det var gott.

Igår var vi i Linköping där mamma köpte sig en cykel. Blev en sväng i lite affärer också, men hittade inget roligt. Nu sitter jag på jobbet och försöker fördriva tiden. Om lite mer än en timme ska jag hem och fixa till mig och sen dra mig ner mot Sjövik där det blir ett par cider med tjejerna från turistbyrån. Sen får vi se vart vi hamnar eller om det blir skapligt tidig hemgång. Inte mig emot, imorrn är det ju party igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0