'I hope you know that you can't come back'

Jag har verkligen haft fullt upp den senaste veckan! Förutom jobb och utbildning på turistbyrån, så har jag flyttat precis allt jag äger och har! Det har varit ett par riktigt jobbiga dagar med alldeles för lite sömn. Men nu är allt i stort sätt klart. Har fortfarande inte hittat något köksbord, men det får bli ett senare projekt.
Vill också passa på och tacka Lina och Emma för all hjälp de här dagarna. Massor med hjärtan till er!<3

Imorgon är det då min 20-årsdag!:) Känns helt galet. Så imorrn kväll blir det kalas med släkten och på fredag blir det 20-årsfest/inflyttningsfest hos mig med tjejerna:D


18-årsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0