Snaaart första advent!

Kanske dags att skriva ett par rader igen, för jösses Amalia vad jag är dålig på att uppdatera. Det har väl inte hänt allt för mycket sen sist. I fredags kom Emma hem till mig och vi kikade på Idol, åt frukt och nötter (hoppsan, vad nyttiga vi är), kollade en massa roliga klipp på youtube och pratade om framtiden. Riktigt mysig kväll!
Sen i söndags for jag och Emma in till Jonna och vi satt och tjattrade hemma hos henne.

Nu längtar jag massor till helgen, då man ÄNTLIGEN får man börja julpynta! Ikväll var jag och mamma inne i Vadstena och tittade runt lite, det var tjejkväll med en massa erbjudanden överallt. Det spelades julmusik och bjöds på pepparkakor och glögg, så det var mysigt.
Imorgon ska jag till facket och få hjälp med lite papper som ska skickas iväg. Sen blir det Idolmys på kvällen och jag vet inte vem jag vill ska åka ut, alla fyra som är kvar är favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0