'Om du vet vad du vill, om du vet, har du ingenting att hämta, ingenting att hämta här'

Det kändes lite vemodigt och jobbigt att bli lämnad ensam här, i typ.. en dag. Haha. Nu är jag back on track igen. Jobbade som sagt tisdag och onsdag och ja, det var skapligt stressigt. Så i onsdags kväll tog jag och June ett par välförtjänta cider och öl. Mycket trevligt.

Igår förmiddag hände dock något mindre trevligt. Fick besök av en galen kille som bankade på dörren i en halvtimma. Om jag öppnade? Självklart inte. Det var riktigt obehagligt. Skickade lite senare ett sms till honom att jag inte ville ha något med honom att göra, då fick jag till svar "Följer du med och äter pizza, jag kan hämta dig?". Hahaha tydligen svårt att förstå?


Igår gick jag promenad på sammanlagt tre timmar. Vädret var underbart, varmt och lite solsken. Men när jag är ute och går är jag tydligen i min lilla egna värld, varken ser eller hör! Hade mött Petra som ropade efter mig, men hörde jag det? Och inte hörde jag när hon ringde till mig heller, jag är ju för pinsam haha! ;)

Och på tal om promenad så ska jag väl ta mig en nu, ganska bra sätt att fördriva tiden på. Det är lite mera mulet idag, men det ser ganska varmt ut ändå.

Våren är på god väg i alla fall, tog ett par bilder igår!





(Var tvungen att lägga upp denna bild också, som är tagen på exakt samma ställe för två månader sen!)


Kommentarer
Postat av: Petra

haha du har redan fixat en stalker här alltså! Bra jobbat!

2010-04-02 @ 16:55:57
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0