'Dina ögon, de är alldeles för blå, för att det nånsin ska va bra'

Tre dagar avklarade, två dagar kvar till ledighet! Men är bara ledig en dag, sen är det jobb 5 dagar igen. Men sen är jag ledig lördag och söndag, vilket ska bli skönt. Nästa lördag är redan planerad och jag längtar massor! Kommer med säkerhet bli skitskoj!:D

Sitter och gäspar hela tiden. Jag som var så pigg imorse när jag gick upp. Har vart rätt lugnt på jobbet idag. Känns verkligen att man kommit in i det ordentligt nu, allt går liksom på rutin. Om bara magen kunde sluta krångla skulle allt va toppen. Den är uppsvullen 23 timmar om dygnet och jag är hungrig precis hela tiden! Nått är det som är galet.. Har precis tryckt i mig 7 mackor och magen knorrar fortfarande.
Men nu ska jag ut på en promenad för annars somnar jag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0