'Just one touch and i'm on fire'

En på jobbet sa idag att eftersom det är vinterferie här nu (sportlov) så kommer det säkert inte så mycket folk, de är ute och åker skidor och sånt. JOVISST. Har nästan vart värre än en lördag haha, folk till förbannelse! Men dagen gick fort alla fall.

Och på tal om skidor, fick ett sms igårkväll "Blir du me å stå på ski ein dag?" Hahah, var ju bara tvungen att svara "Åka skidor menar du?" och han svarade "Haha! Åka skidor, bra navn." Hahahah! Stå på ski liksom, hur dumt låter inte det?

Gjorde mig illa idag på jobbet. Skar mig på en trasig tallrik på insidan av handleden och det ville aldrig sluta blöda. Blev nästan lite svimfärdig där ett tag. Blev ju inte heller lugnare när arbetskamraterna börjar prata om pulsådern. Men det slutade tillslut och nu känns såret väldigt litet och larvigt när jag tittar på det. Ont gjorde det ju inte, men rätt mycket blod.. Brukar dessutom göra illa mig när det är stressigt. Oftast skära mig eller bränna mig haha, klantig som jag är:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0