'Midnight at the glamour show on a sunday night'

Usch vad segt det är att börja jobba halv 1. När man börjar jobba på morgonen går dagen jättefort, men att börja halv 1 och jobba till halv 9 är lite sådär. Speciellt mellan 3 och 6. Då är det väldigt lite att göra. Imorgon jobbar jag 11 till 19 och sen börjar jag tidigt två dar, göttans. Sen är jag ledig på lördag så då ska jag vila mig ordentligt så jag orkar festa hela natten haha;)

Imorrn efter jobbet måste jag komma ihåg att sticka in på Förde hotell och köpa biljett! Man måste köpa förköp till Hardstyle mania. Och på tal om hotell. Det vore ju helt underbart o ta in på hotell för en natt med hotellfrukost och hela köret! Fyller ju år snart, man kanske skulle unna sig det haha;) Börjar verkligen tröttna på mitt sunkiga boende..

Måste även till banken imorrn. Betala hyra och föra över pengar till mitt svenska konto så jag kan betala lite räkningar. Usch, räkningar är bra tråkiga alltså.
Nej nu ska jag snart sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0