'Come on let me hold you, touch you, feel you, always'

Gårkvällen blev jäkligt lyckad måste jag säga. Även om den inte innehöll något kortspel utan istället lite mer alkohol än vad först var tänkt haha. Vi satt alltså på en pub, jag, June och hennes vänner. Hade en del trevliga diskussioner och skrattade hur mycket som helst åt sjuka saker :)

Så nu är jag ledig idag, imorgon, söndag och måndag. Börjar halv 1 på tisdag haha. Helgalet ju. Hoppas det händer lite roliga saker i helgen alla fall!

Igår efter jobbet fick jag för mig att ta en runda på stan - och insåg att det är två och en halv vecka sen jag senast var i en affär! Rätt duktigt måste jag säga. Men igår blev det lite shopping. Man kan säga att jag handlade för 2245kr, men bara betalade 220kr. Handlade med andra ord på rea. Haha helt galen rea. Köpte en mockajacka för 99kr som hade kostat 999kr och ett par jeans för 33kr (ta tre plagg för 99kr) som hade kostat 699kr. Och så en t-shirt, ett linne och en jeanskjol.


T-shirt med snyggingen Dylan från Beverly hills haha;) Och lite halvpösiga jeans.


Jackan. Jag vet, usel bild, men orkar inte ta nån ny nu:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0