'No, I am not that bitter, I get my satisfaction every now and then'

7 veckor. Så länge har jag vart här idag. 7 veckor var jag i Oslo, sen åkte jag hem. Konstigt att jag inte har nån hemlängtan, i Oslo hade jag det efter 3,5 vecka haha.

Tur att det är söndag idag och att jag var ledig, för gårkvällen och natten var inte att leka med. Illamående, näsblod och yrsel.
Idag är det bättre men jag känner mig matt. Vet inte om det är något eller om det bara beror på för lite sömn kombinerat med allt för mycket stress och jobb.
Börjar halv 8 imorgon, så jag hoppas jag kan sova inatt.

Har inte gjort nått vettigt idag. Men där ljög jag. Jag har tvättat, promenerat och lagat mat. Men annars inte mycket mer. Planerat lite saker bara.

Skönt att ta en vit helg, laddar som tusan för nästa helg! Då blir det Hardstyle Mania på Førde Hotell! Kommer säkert bli helt galet;)

Tog en massa kort förut när jag var ute på min dagliga promenad. Sol och 5 minus idag.


















Kommentarer
Postat av: Petra

Ser att du promenerat förbi vårt hus! :) Förstår vad du menar med Oslo.. jag längtade hem jag med. Nu har jag bott i Førde i ett år och 2 månader. :)

2010-02-21 @ 20:51:19
URL: http://pbjelke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0