'And I am terrified but I'm not leaving'

Dagen på jobbet har gått riktigt fort och jag har förmodligen gjort något riktigt dumt.. Men jag kände ändå att det var det enda rätta. Så jag tackade alltså nej till fast tjänst. Känns lite vemodigt, jag trivs ju så himla bra här. Men har i alla fall bestämt mig för att jag blir kvar till sommaren. Om jag blir kvar på cafét eller inte är upp till chefen.

Men jag måste i alla fall säga att jag har himla bra arbetskamrater! :) Nu är det bara en jobbdag kvar den här veckan. Jäklar vad jag längtar till lördag!:D

Hade förresten helt sjuka drömmar i morse. Är expert på att snooza, så mobilen ringer var femte minut i 20 min ungefär. Och jag hinner alltid somna om och drömma massor på de där 5 minutrarna! Imorse drömde jag att jag låg och sov med en kille som hade läppiercing som jag låg och sultade på som en napp (piercingen alltså) hahahah! Sen drömde jag att jag var med i Vi på saltkråkan.

Sova nu då, fredag imorgon. Efter jobbet blir det att uträtta lite ärenden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0