'But it's not the fall that hurts, It's when you hit the ground'

Fasen vilken otur jag haft de två senaste dagarna! I fredags på jobbet fick jag en kniv rätt på fingret. Skulle öppna diskmaskinen och den hade fastnat så jag skakade till på den och ut hoppar en fet kockkniv och landar rätt på fingerspetsen! Blödde och gjorde riktigt ont. Jag tror att jag snart måste börja köpa med mig egna plåster till jobbet för de blir snart ruinerade på mitt plåstermissbruk haha. Sen var jag allmänt snurrig och glömde både det ena och det andra.

Var ju egentligen ledig igår, men eftersom June hade jobbat så mycket denna vecka så erbjöd jag mig att jobba halva dagen för henne. Men jag var nog inte riktigt i form haha. Först halkar jag på det nyskurade golvet så jag kastar en hel bytta med hackad kål och blomkål över hela golvet i cafét! (Tur att det var så pass tidigt så det inte var några gäster, för det såg nog roligt ut hahaha!) Sen typ 7 minuter senare tappar jag en hel bytta med körsbärstomater inne i köket.

Nog om det - igår blev det fest och en rätt så lyckad sådan (om man inte räknar med vissa detaljer hehe). Mötte upp June och hennes två kompisar på jobbet och åkte hem till henne och började förfesta. Sen kom två personer till, riktigt trevligt måste jag säga:) Sen fick vi skjuts till Förde hotell där Hardstyle mania skulle hållas. Men det var riktigt dåligt med folk så efter ett tag drog vi till en bar, och på vägen dit gjorde jag världens snyggaste vurpa och skrapade upp knän och armbågar. Sen bar det av hem till sängen, där det skickades ett antal fyllesms hahaha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0