'Don't take this personal, we're in too deep. Maybe the cure is worse than the diseace'

Jösses vad skönt att vara ledig idag. Välbehövt. Kunde inte sova igårkväll, låg och tänkte på en massa saker. Antar att det är flera olika anledningar, har väl kanske omedvetet lite hemlängtan eftersom att Hanna åker hem imorgon och att jag fyller år på fredag. Men trots att jag låg vaken i över tre timmar och bara vände och vred på mig och inte kunde sova så vaknade jag vid 7 och var rätt pigg. Men jag tvingade mig själv att somna om en stund till och vaknade straxt innan 9 och låg och läste. Läste ut Stella och Sebastian, riktigt bra bok med bra slut. Efter det knorrade magen efter frukost, men hade glömt att köpa hem bröd så det fick bli pulvermos hahahah, man tager vad man haver! Och nu har jag precis tittat klart på senaste avsnittet av Boston tea party på kanal5play. Satt och garvade högt för mig själv, de är för roliga alltså:P

Stora snöflingor virvlar just nu utanför fönstret och jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt, hur konstigt det än låter. Ska klä på mig och snygga till mig lite och göra något av dagen. Vet inte riktigt vad bara.
Just det, glömde ju två detaljer från min oturshelg: I fredags sprack mina jeans i röva och i lördags när jag skulle ta en dusch innan festen så hade ALLT varmvatten tagit slut! Så det blev en jädra hurtig dusch kan jag lova!


AAAH vad jag saknar alla mina sötisar massamassamassa! :/ NI ÄR BÄST!<3





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0