'You can be a sweet dream or a beautiful nightmare'

Helt okej bakisdag med filmer (Tomten är far till alla barnen och 27 dresses) och mat i form av pyttipanna och en kycklingciabatta från jobbet. Och så lite choklad på det, såklart. Men i veckan måste jag verkligen ta mig i kragen och gå till en läkare. Har ju tidigare klagat på att magen svullnar upp när jag äter men nu är det sjukt mycket värre! Förut var magen i alla fall platt när jag vaknade på morgonen men nu är den svullen dygnet runt, plus att den senaste veckan nu har jag svullnat upp i ansiktet!! Det ser verkligen inte alls bra ut:( Plus att jag får svårt att andas när magen svullnar upp som värst. Har vaknat mitt i natten och trott att jag ska sluta andas..
Sökte ju för det i höstas och de tog lite prover på vårdcentralen men hittade inget. Men något är det ju som inte stämmer..

Imorgon börjar jag halv 1, hade hellre jobbat tidiga passet, men det är som det är. Ska i alla fall springa till banken i ett ärende. Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och titta på Roy och Rogers mack, hahah bästa serien ever;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0