'Without you I would be so far away from home'

Jösses Amalia vad dålig jag är på att uppdatera här då! Men ju längre tid det går, desto svårare blir det, eftersom man har så mycket att skriva! Men jag ska väl försöka sammanfatta de sista veckorna i alla fall:)

Var på liten minisemester i Oslo förrförra veckan och då insåg jag hur mycket jag saknat den staden! Det blev i alla fall massa hotellfrukost(!!), shopping och sightseeing. Hade dundertur med vädret också! Har upptäckt att jag tycker att det är riktigt kul att flyga, och det är väl tur. Har flygit fyra gånger i mitt liv och första gången var i mars i år, innan har jag alltid trott att jag var flygrädd, men så var visst inte fallet!:)

Sen den 16 maj blev det såklart fest, för att fira Norges nationaldag den 17 maj. Men innan gick jag och June och åt lite mat och sen tog vi en tur till Naustdal och Florö. Kul att se sig om litegrann:)
Sen blev det fest, som sagt. Dock blev det ALLDELES för många jägershots för min del, men ska man nationaldagsfira, ja, då ska man göra det ordentligt;)

Utöver det har det mest blivit jobb. Och solen har kikat fram ganska mycket den senaste veckan, så lite färg har man nog fått! Bokade min flygbiljett hem till Sverige förra veckan, efter att ha skjutit upp det lite för länge. Så på fredag far jag hem! Har redan börjat packa och greja lite. Ska bli skönt att komma hem, även fast jag kommer sakna Förde:) Men har en massa kul i sommar att se fram emot!






På toget fra flyplassen til sentralstasjonen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0