'Sweet home Alabama'

Hahah jag hade inget att göra igårkväll så jag knåpade ihop ett julkort till Emma;) Jättefint blev det!
Jag har så dålig humor haha.
Och så slog jag in några julklappar med, men än så länge har det inte blivit så många. Men jag vet vad jag ska ge till alla:)
Ikväll ska jag titta på Gothika, har sett den förut flera gånger, men den är bra.

Orkade inte hälsa på på gamla Carlsund idag. Dåligt av mig, jag har inte varit där en enda gång sen jag slutade för ett och ett halvt år sen! Det är så konstigt att jag gått på Ljunkan längre än på Carlsund, känns inte så..
Måste alla fall ta mig i kragen snart och gå dit och checka gamla omklädningsrummet;)

Kommentarer
Postat av: lina

såg med på gothica ikväll :P

2007-12-06 @ 01:11:43
URL: http://www.linalindeborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0