Depp <3

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen krypa ner i sängen och läsa i svenskaboken, som ska va utläst om en vecka.. Och jag som har mer än halva kvar.. :p

Imorgon kommer jag väl hem ifrån Västergötland framåt kvällen, så då blir det att fortsätta läsa. (Vet ju fortfarande inte VART i Västergötland vi ska, haha. Men det borde vara någon stad precis vid Vättern.) Får se om det kanske blir lite bilder imorrn med :)

Min snällis till bror ska hjälpa mig att köpa en bärbar dator snart, kommer bli riktigt smidigt=) Är så trött på denna stationära, blää.


Bara en bild på denna snygging med!
image97

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag har faktiskt aldrig tyckt att johnny depp är så väldans snygg,men jag tror jag börjar ändra mig mer o mer=)

2007-10-15 @ 21:06:11
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0