'Har du kommit nånstans, har du sumpat din sista chans?'

Ska titta på Desperate housewives sen, med lite popcorn och bullar (!) till hands;D Och imorrn får jag INTE missa Greys anatomy, grymt spännande avsnitt sist ju!

Jajustdet, förut på praktiken trodde jag att jag skulle svimma! Jag skulle hämta en tom kartong som jag skulle lägga massa gamla papper i. Ställde ner den på chefens skrivbord, och vad får jag se? En MEGASTOR spindel! Usch jag ryser bara jag tänker på det. Spindlar är inte mitt favoritdjur.. (Kan ju tillägga att jag la en stor pappershög i lådan sen, tycker inte om att döda spindlar men jag hade heller ingen lust att plocka ur den!)

Hungrig är jag nu med.. Ska kanske värma en pizza?:) Jag är nyttig idag känner jag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0