'Jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder'

Tisdag idag då, håller inte riktigt koll på vilken dag det är när det är lov haha ;)
Ska plugga lite till körkortet sen och så har pappa fixat lite jobb till mig i eftermiddag, men jag vet inte riktigt hur mycket jag får. Fast just nu är det bara att tacka och ta emot, har vart jättemycket räkningar den här månaden med.. Alltifrån skolkatalog och studentmössa till mobilen (som fortfarande inte är färdigbetald..) Det som irriterar mest är väl allt till skolan som kostar. Och roligare blir det väl inte i vår med bal och student..
Och jag som älskar att shoppa.. ;)

Snorig och ont i halsen har jag med, har vart lite småsjuk till och från i flera veckor, men klart det bryter ut när jag har lov, vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0