'Well your faith was strong, but you needed proof '

Ska nog snart hoppa in i duschen så jag blir lite piggare, vill ju hålla mig vaken ikväll så jag kan se Desperate housewives:) Blir nog att göra lite pommes med, och, om jag orkar, lite daimtårta efter det hehe;D

Oså ska jag baka en tårta imorrn som jag ska ha med till turistbyrån, måste ju bjuda på nått gott för de har vart så snälla;) Min specialare till tårta blir det, som jag bjöd på när jag fyllde 18!

Och förutom det måste jag köpa lite nya bläckpatroner till skrivaren imorrn, ska nämligen hjälpa min låssasmormor att göra ett kollage till hennes bror som fyller på fredag:) Så imorrn har jag verkligen fullt upp!

Kommentarer
Postat av: lina

jaa det är ju det, vill åka nu !

2007-10-24 @ 00:28:36
URL: http://linalindeborg.blogg.se
Postat av: lina

ta en titt på min youtube musik-video, den är ju så jävla bra !
minns du den från i fredags ? ;D

2007-10-24 @ 00:29:49
URL: http://linalindeborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0