'Din vän har gått ifrån dig med miraklet som du väntat på'

Gick en sväng på stan efter praktiken, Emma orkade inte följa med, men det var bra för jag hittade lite hemlisar till henne hih;) Hittade ett nagellack till mig oxå, kanon ju!

Satt o funderade lite på studenten. Vi i Linköping tar studenten fredagen den 13:de. Tjohoo! Lyckosamt måste jag säga, det brakar väl åt helsike alltihopa haha.

Fick sluta en timme tidigare från praktiken, jag är så snabb med uppgifterna dom ger mig;) Och imorrn ska jag vara med på lite möten. Fredag blir vanlig skoldag, får nog reda på resultatet på receptionsprovet då (hoppas på MVG!!) haha
Och nu kom jag på, bara för jag tänkte på skolan, att jag måste börja läsa svenskaboken. En världsomsegling under havet (heter den väl?) Och jag är väl inte jätteförtjust i att läsa..

Dagens låt: Kent - Ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0