'Ah, la peaceful melodies'

Hemma på lunch, men är måttligt road just nu. Har packat 600 av de 1500 påsarna med broschyrer jag ska packa till squaredansarna som kommer nästa vecka. Men precis innan jag skulle hem på lunch la jag märke till att jag missat det viktigaste pappret i alla påsar! Det pappret låg i en kartong, under en massa andra papper, så det var inte så lätt att veta..
Men jag får snällt ta och lägga i det i alla påsar.

Och imorse åt jag den stadigaste frukosten på länge. Fyra mackor med pålägg, ett glas juice och en skål med jordgubbskräm. Annars brukar jag äta två mackor utan pålägg och ett glas juice. Men jag tänkte att jag behövde lite extra energi idag! Så kom jag till praktiken, de hade personalmöte med smörgåstårta, eftersom det här är Åsas sista vecka, sen slutar hon.
Och jag som älskar smörgåstårta, jag fick i mig en liten bit, trots frukosten. Men jag ville ha en STOR bit ju :)

Annars är jag på ganska bra humör idag, fortfarande soligt och varmt!

image430
Bild, Varamon, igår.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken otur, man blir ju så arg när man upptäcker sånt..

2008-04-23 @ 14:54:32
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: VENDELA

Fint foto!

2008-04-23 @ 15:40:35
URL: http://www.veryvendela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0