Otursdag

Det blev ett linne på Gina Tricot, supersött! Och Emma vann i deras utlottning igen, tur den där ungen har.
Nu ska jag sova, hann inte färga håret. Blir nog imorgon.

Jobbig dag annars. Det har varit bergochdalbana den här veckan. I tisdags var allt på topp, hur bra som helst, igår förstördes allt och idag vart det ännu mer otur. Jag pajade växelspaken i storasysters bil.
Hur lyckades jag med det? Som tur var löste sig allt tillslut och på bilverkstan sa de att det inte var mitt fel. Puh!
Men man kan ju undra hur mycket otur en människa kan ha?

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe, ja han är allt en liten charmör :) Jobbigt med bilkrångel, men tur att det löste sig!
Hoppas du får en bra dag!

2008-04-04 @ 10:53:20
URL: http://tezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0