'Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still'

Uppe med tuppen. Vaknade och var inte ett dugg trött, typiskt, en söndag och man får sova hur länge som helst. Drömt en massa konstigt har jag gjort med. Men jag tror jag ska försöka somna om en stund i alla fall!

Katten ligger och sover jämter mig. Hon sover jämt på de mest underliga sätt. Hon breder ut sig, hon ligger gärna på saker som mobil och böcker som råkar ligga i sängen, hon drömmer, kanske jagar hon en råtta, vilket resulterar i att hon sprattlar och rör sig i sömnen. Men det roligaste är när hon har sovit klart och har tråkigt. Då hoppar hon på min mage så jag vaknar.
image399

Kommentarer
Postat av: cecilia

Svar:Tyckte att filmen var jätte bra. Din katt är supersöt :)

2008-04-20 @ 09:37:21
URL: http://ceciliaLA.blogg.se
Postat av: Angelica

Söt kissemiss

2008-04-20 @ 11:04:10
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0