'Så trött på sanningen, behövde en ny'

Jag lovar,  mina händer är helt trasiga. Jag har skavsår, rivsår och skärsår. Blir så av tusentals broschyrer och papper. Usch vad jag klagar känner jag, jag gillar ju faktiskt min praktikplats. Men händerna gör det inte kan jag säga. Ska kladda på massa idominsalva innan jag lägger mig!

Är medbjuden på studieresa av turistbyrån, till Forsvik med guidning på båten Eric Nordevall II den 6 maj. Mycket spännande! Det är annat än skolarbete det ;)

Ska titta lite på tv nu, sen få mig massa sömn. Det behövs!

image431

Kommentarer
Postat av: `T`

Jätte fin bild.. =)
tack btw
Hoppas du får en bra dag ..

2008-04-24 @ 15:27:31
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Postat av: Angelica

fin bild :)

2008-04-24 @ 17:36:01
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha du vet väl att pappa byggt den båten ;)

2008-04-25 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0