'You're always my second choice'

Har jobbat ett par timmar idag, trivs så jäkla bra:) Imorgon blir det personalfest, det ska bli intressant minsann! Sen jobbar jag på torsdag eftermiddag, och fredag- och lördagnatt. OCH julaftonskvällen och natten;) Göttgöttgött!

Dessutom ska jag till Stockholm på lördag. Vi får väl se hur det går.. Jobba fredag 21-05, hoppa på bussen 06.30. Sova på bussen ett par timmar, julshoppa i Stockholm, ta bussen hem 17.00, sova lite, hemma i stan vid 20.30 och jobba 22-05;)
Är man bara envis så går det.

Nu ska jag kika lite på Titanic som går på trean. Det var min favoritfilm när jag var mindre.


Lite sommar, sol och bruna ben skulle inte vara helt fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0