Godnatt

Uj vad trött jag är nu, trots att jag inte gjort nått på hela dan. Börjar väl antagligen bli sjuk.
Dagen har mest bestått av panik inför vad jag ska göra efter studenten. Det är ju ett tag kvar, men tiden går säkert fort. Men det jag vill nu är att gå en make up utbildning. Däremot är det ruskigt dyrt, så man måste jobba en hel del innan för att kunna betala det. Det som känns enklast är väl att försöka få jobb i någon affär i stan. Jaja, får väl vänta och se:p

Tror att jag ska slänga på en film nu, men jag kommer nog somna ganska direkt:)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

En makeup utbildning tycker jag låter som en kul idé! Jag hade själv velat gå en om jag haft råd :) Enbart för skojs skull dock :)

2008-01-13 @ 00:59:08
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0