Gråslask

Idag fick jag skjuts hem av pappa med bussen, enda hem till dörrn haha:D Skönt att slippa gå, det är nämligen snö/regn/slaskväder och allmänt grått och mulet. Så inga isklumpar till fötter idag inte;)

Skoldagen har varit seg, men helt okej. Mest besått av lite info om våran inrikting för ettorna som snart ska välja, och flams&flabb haha:p Johanna skrämde skiten ur mig med sin jäkla pappersrulle;)

Vaknade alla fall på rätt sida idag, med katten brevid! Hon var hur gosig som helst, låg och klappade mig i ansiktet med tassen, det piggar upp vilket dåligt humör som helst! :D

Kommentarer
Postat av: lina

Hehe aa nu fattar jag, det var jävligt långt.

2008-01-30 @ 17:20:29
URL: http://linalindeborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0