Make up

Hela dagen har det kännts som torsdag. Men än så länge är det bara onsdag. Fast det gör inget, snart är helgen här:D Imorgon ska vi till Salong Fame, inga lektioner på hela dan:p Bara sminktips och sånt, man kan ju hoppas att det är kul, men man ska väl inte förvänta sig förmycket, vi ska ju få tips om naturell och proper sminkning..
Inte direkt några klatchiga ögonskuggor:p
Men snart får jag ta och beställa tid på Make up store, för en sminkkurs där!

Makeupartist är ett jobb jag skulle kunna tänka mig, eller typ hudterapeut :) Ska skicka ansökan och hoppas på det allra bästa!

image256

Kommentarer
Postat av: Lina

Makeupartist skulle jag också vilja bli (:

2008-02-02 @ 18:48:38
URL: http://linaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0