Mera mat!

Dagen startade inget bra för min del och jag tror jag vet varför. Måste skärpa till mig när det gäller maten, har slarvat som bara den dom två senaste veckorna. Har knappt ätit nått alls. Det är läskigt hur fort magen vänjer sig utan mat o man kan gå hur länge som helst utan o äta. Och på två veckor har jag inte ätit mat i skolan en enda gång! Visserligen har vi inte lunch så ofta eftersom schemat är lite speciellt, men några gånger har jag faktiskt bara hoppat över.. Så imorse fick jag inte behålla frukosten.. Men det ska bli ändring på direkt, mamma har köpt kycklingsallad till henne och mig från salladsbaren!:D Jag som älskar mat så mycket haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0