'Visst är natten svart, visst är marken kall'

Ännu en hyfsat bra dag i skolan, bortsett från en sak, att spanskan vi hade direkt på morgonen  var inställd för läraren var sjuk. Så man hade kunnat sova en timme till. Men vi jobbade lite på projektarbetet och så, så vi fick lite gjort ändå:)
Sedan hade vi en lektion som vi jobbade med en tävling på, men jag var redan klar med det och satt och gjorde mest ingenting. Nästa lektion hade vi lite genomgång och sista lektionen slapp de som var klara.
Så ganska så onöding skoldag igen då, men man ska väl inte klaga, för det blir säkert värre..

Nu tänkte jag ta mig upp till stan om jag orkar, och lämna tillbaka ett par jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0