Hallonkräm

Hej hej, solen skiner, molnen är puffiga och jag äter bulle med hallonkräm! Det har varit en hård dag på jobbet idag, många långa timmar, plus några timmar till. Övertid med andra ord. Men det är det värt sen när lönen trillar in.

Har kikat på ginza.se, ska beställa OC, första säsongen. Men först måste jag kolla upp om jag kan få den skickad hit. I så fall får det gärna regna och åska.
Men det är inte bara OC-boxen jag vill ha, jag vill ha massa andra! Sunes jul, alla Astrid Lindgrenfilmerna i en kappsäck, Scrubs.. De flesta är ju inte så farligt dyra heller.

Får försöka ta det lite lungt nu när jag är ledig, jobbar imorrn, sen ledig minst två dagar. Känner att det är sjukdom pågång. Influensa eller något. Och det är ju inte allt för skoj.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0